viernes, 23 de enero de 2009

Sóc massa ruc

Sóc massa ruc o no m'ho han explicat bé. I em refereixo a la vaga dels jutges del 18 de Febrer, bé la data és el de menys. Perquè els jutges formen part del poder judicial no?. I no és el poder judicial una pota de l'Estat de Dret?? I part de l'Estat pot fer vaga?? Apa, no ho entenc bé. A veure si em poso exemples i aconsegueixo comprendre'l. Perquè comprenc la vaga de treballadors quan reclamen a l'empresa, però , els jutges a qui reclamen? Si el que necessiten són mes mitjos vol dir que no van contra el Consell General del Poder Judicial. El Consell administra però aunmentar la partida pressupostària és cosa dels pressupostos de l'Estat no?.Osea serà contra el Ministeri de Justícia, dic jo. I si va a pressionar al poder Executiu, no és això envair les responsabilitats d'altre poder de l'Estat de Dret?. Segur m'equivoco perquè en algun lloc vaig llegir alguna vegada alguna cosa de la "separació de poders". Però a més a més si van a la vaga per falta de inversió, em pregunto jo: si alguna vegada (tot és possible) l'enemic envaís el nostre pais, podrian els militars no repel·lir la invasió per estar en vaga per a reclamar mes inversió en tecnologia militar?. Segur m'equivoco que ruc que sóc, això no pot ser. I si en la financiació autonomica no queda la Genralitat satisfeta, podra declarar-se en vaga, uy!!!!! això es complica, però segueixo sense entendre'l. I clar en el cas que es presentés una denúncia per aquesta vaga, que jurisdicció serà competent? la contenciós administrativa, els jutjats de lo social?. Bé tampoc és important perquè en el cas de que prosperés una denúncia així, que ocurriria si qui ha de decidir si un fet és il·legal o no, és el mateix que ha realizat aquest fet?? uuffff no aconsegueixo aclarir-me. O sóc massa ruc o no m'ho han explicat bé.

1 comentario:

  1. Hola Enrique, ánimo con el blog, poco a poco irá tomando forma. Un saludo!

    ResponderEliminar

Gracias por comentar. En breve aparecerá tu comentario.